اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند
سرخط خبرها

آیت‌ا...  علم‌الهدی: اقدامات خودجوش فرهنگی مصداق جهاد تبیین هستند

  • کد خبر: ۹۹۸۱۹
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
آیت‌ا...  علم‌الهدی: اقدامات خودجوش فرهنگی مصداق جهاد تبیین هستند
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین در دیدار با جمعی از جوانان فعال فرهنگی گفت: هنگام پرداختن به دغدغه‌های جوانان، انحصار و محدودیت در دیدگاه به عنوان یک آفت باید به آن توجه و پرهیز شود و با نگاه عام، همه جوانان جامعه با دیدگاه‌ها و عقاید متفاوت مخاطب اقدامات فرهنگی باشند.

همه جوانان باید مخاطب اقدامات فرهنگی باشند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی همچنین در دیدار با جمعی از جوانان فعال فرهنگی گفت: هنگام پرداختن به دغدغه‌های جوانان، انحصار و محدودیت در دیدگاه به عنوان یک آفت باید به آن توجه و پرهیز شود و با نگاه عام، همه جوانان جامعه با دیدگاه‌ها و عقاید متفاوت مخاطب اقدامات فرهنگی باشند.

آیت ا... علم الهدی تصریح کرد: وجود جوانان دغدغه‌مند و فعال در حوزه‌های فرهنگی به مثابه یک ذخیره، مایه قوت قلب کسانی است که از شروع نهضت امام (ره) تاکنون در عرصه حرکت‌های مختلف انقلابی در این کشور حضور داشته و یک انقلاب پر ماجرا را پشت سر گذاشته اند، بنابراین تشکر می‌کنم از مجاهدت‌ها و ابتکارات ارزشمندی که در تأسیس این حرکت‌های متنوع فرهنگی انجام می‌دهید.

وی ادامه داد:حفظ ظاهر و قوام برنامه نیز منوط به توانمندی‌های افراد است و به همین دلیل هم مستمر تأکید می‌شود که مسئولان خودشان وارد عمل شوند.

آیت ا... علم الهدی گفت: رهبر معظم انقلاب نمونه کامل این حضور در عرصه هستند، مثلا در حالی که برخی افراد احساس می‌کنند که رهبر معظم انقلاب ارتباط محدودی با واقعیت‌های جامعه دارند، مکرر پیش آمده است که در هنگام بیان یک خبر خاص و قطعی به ایشان، متوجه شده ایم که ایشان نه تنها از موضوع اطلاع داشته اند؛ بلکه مقدمات وقوع آن را نیز به دقت می‌شناسند و حتی پیامد‌ها و نتایج بعدی آن را نیز بررسی و موشکافی کرده اند.

اقدامات خودجوش فرهنگی، مصداق جهاد تبیین

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اقدامات فرهنگی خودجوشی که امروزه در جامعه ما به راه می‌افتند و در آن‌ها دغدغه‌های اجتماعی پردازش و بررسی می‌شوند، مصداق واقعی جهاد تبیین هستند.

آیت ا... علم الهدی افزود: اگر شاهد هستیم که رهبر معظم انقلاب به طور مستمر بر کلیدواژه جهاد تبیین تأکید دارند، به این دلیل است که این موضوع نیاز روز کشور است و این امر درباره افرادی مصداق جهاد پیدا می‌کند که فراتر از وظیفه سازمانی و مسئولیت خود به میدان بیایند.

وی گفت:این امر مشابه همان رویکرد مسئولانه‌ای است که بسیجیان و عموم مردم در دوران دفاع مقدس در دستورکار خود داشتند و افزون بر برادران ارتشی و پاسداری که در خطوط مقدم حضور داشتند، همه افراد از هر قشر و طبقه اجتماعی داوطلب اعزام به جبهه می‌شدند.

دیدار آیت‌ا...  علم‌الهدی با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر مشهد آن‌ها را به انجام امور برای رضایت خدا توصیه کرد. وی با بیان این مطلب اظهار کرد: شما از خود مردم هستید.

شما را مردم انتخاب کردند، دیگر نمی‌توانید موضع مطالبه گر داشته باشید، اگر نقصی در کار بود مردم از شما مطالبه می‌کنند. کار را باید برای خدا انجام داد، اگر کار را درست انجام دهید خدا تقدیر می‌کند و پاداش می‌دهد؛ اما اگر کار را درست انجام ندهید، خدا از شما بازخواست می‌کند.

دغدغه مردم و کاهش هزینه‌های عمومی برای قشر‌های مختلف مردم، یکی از سرفصل‌های عمده اظهارات نماینده، ولی فقیه استان در این دیدار بود.

وی در ادامه این برنامه به اهمیت اخلاص و پاسداشت خون شهدا اشاره داشت. آیت‌ا... علم‌الهدی در ادامه مشکل جوانان امروز را کم حوصلگی دانست وافزود: مشکل جوانان امروز کم حوصلگی است، اما کاری که شما شروع کردید به حوصله، تحمل و ظرفیت زیاد نیاز دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->